Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Πρόσκληση Εκδήλωσης ενδιαφέροντος για:
Κωδικός θέσης Α:
Έναν (1) υπάλληλο, με αντικείμενο εργασίας, τη διοικητική υποστήριξη, στο πλαίσιο υλοποίησης του προαναφερόμενου αυτοχρηματοδοτούμενου έργου, το οποίο συνίσταται, ενδεικτικώς σε:
· Παρακολούθηση προϋπολογισμών κύκλων σπουδών του Δ.Π.Μ.Σ.
· Σύνταξη αιτημάτων, εντολών πληρωμής κ.λπ. προς τον Ε.Λ.Κ.Ε, για την οικονομική διαχείριση του Δ.Π.Μ.Σ.
· Άντληση οικονομικών στοιχείων για τη σύνταξη προϋπολογισμών – απολογισμών
· Σύνταξη και ενημέρωση οικονομικών καταστάσεων
· Διαχείριση αρχείου νομοθεσίας (π.χ. ιδρυτικά ΦΕΚ, νομοθεσία απαλλαγών από τα τέλη φοίτησης, εγκύκλιοι ΛΑΕΚ, αποφάσεις συλλογικών οργάνων του Πανεπιστημίου Μακεδονίας)
· Διαχείριση αρχείου πρότυπων εντύπων (π.χ. εντύπων Ε.Λ.Κ.Ε.) & οδηγιών (π.χ. οδηγίες ΑΔΙΠ)
· Οργάνωση διοικητικών φακέλων σε περιπτώσεις σύναψης συμβάσεων προμηθειών ή υπηρεσιών για τις ανάγκες του Δ.Π.Μ.Σ.
· Εισηγήσεις και σύνταξη πρακτικών συνεδριάσεων Επιτροπών αξιολόγησης (π.χ. αιτήσεων υποψηφίων φοιτητών, απαλλαγής από τα τέλη φοίτησης, αιτήσεων υποψήφιων διαχειριστών έργου)
· Εκτέλεση αποφάσεων της Ειδικής Διατμηματικής Επιτροπής του Δ.Π.Μ.Σ. και τήρηση των διαδικασιών που προβλέπονται στον Κανονισμό του Προγράμματος
· Σύνταξη και δημοσίευση ανακοινώσεων, προσκλήσεων εκδήλωσης ενδιαφέροντος, προκηρύξεων, διαγωνισμών κ.λπ.
· Διαχείριση δεδομένων φοιτητών (συλλογή, διατήρηση και επεξεργασία δεδομένων με ασφάλεια και σύμφωνα με τη νομοθεσία)
· Διαχείριση δεδομένων μαθημάτων (π.χ. ωρολόγιο πρόγραμμα, δηλώσεις μαθημάτων, παρουσιολόγια, βαθμολόγια, υποτροφίες, πρόγραμμα εξετάσεων)
· Διαχείριση αιτημάτων (φοιτητών, μελών ΔΕΠ, Εξωτερικών Συνεργατών, κ.ά.)
· Χορήγηση βεβαιώσεων/πιστοποιητικών καθώς και κάθε άλλου αναγκαίου εγγράφου σύμφωνα με τα τηρούμενα αρχεία του Δ.Π.Μ.Σ.
· Άντληση στοιχείων από το ηλεκτρονικό σύστημα της Γραμματείας για στατιστικούς λόγους
· Διαχείριση ιστότοπου του Δ.Π.Μ.Σ.
· Διοργάνωση εκδηλώσεων (π.χ. ορκωμοσίας, Business Challenges)
· Σχεδιασμός και ανάπτυξη προωθητικών ενεργειών του Δ.Π.Μ.Σ.
για το χρονικό διάστημα από την έγκριση της ανάθεσης και για δώδεκα (12) μήνες.
Κωδικός θέσης Β:
Έναν (1) υπάλληλο, με αντικείμενο εργασίας, τη διοικητική υποστήριξη, στο πλαίσιο υλοποίησης του προαναφερόμενου αυτοχρηματοδοτούμενου έργου, το οποίο συνίσταται, ενδεικτικώς σε:
· Εισηγήσεις και σύνταξη πρακτικών συνεδριάσεων Επιτροπών αξιολόγησης (π.χ. αιτήσεων υποψηφίων φοιτητών, απαλλαγής από τα τέλη φοίτησης, αιτήσεων υποψήφιων διαχειριστών έργου)
· Εκτέλεση αποφάσεων της Ειδικής Διατμηματικής Επιτροπής του Δ.Π.Μ.Σ. και τήρηση των διαδικασιών που προβλέπονται στον Κανονισμό του Προγράμματος
· Σύνταξη και δημοσίευση ανακοινώσεων, προσκλήσεων εκδήλωσης ενδιαφέροντος, προκηρύξεων, διαγωνισμών κ.λπ.
· Διαχείριση δεδομένων φοιτητών (συλλογή, διατήρηση και χρήση δεδομένων με ασφάλεια και σύμφωνα με τη νομοθεσία)
· Διαχείριση δεδομένων μαθημάτων (π.χ. ωρολόγιο πρόγραμμα, δηλώσεις μαθημάτων, παρουσιολόγια, βαθμολόγια, υποτροφίες, πρόγραμμα εξετάσεων)
· Διαχείριση αιτημάτων (φοιτητών, μελών ΔΕΠ, Εξωτερικών Συνεργατών, κ.ά.)
· Χορήγηση βεβαιώσεων/πιστοποιητικών καθώς και κάθε άλλου αναγκαίου εγγράφου σύμφωνα με τα τηρούμενα αρχεία του Δ.Π.Μ.Σ.
· Άντληση στοιχείων από το ηλεκτρονικό σύστημα της Γραμματείας για στατιστικούς λόγους
· Διαχείριση ιστότοπου του Δ.Π.Μ.Σ.
· Διοργάνωση εκδηλώσεων (π.χ. ορκωμοσίας, Business Challenges)
· Σχεδιασμός και ανάπτυξη προωθητικών ενεργειών του Δ.Π.Μ.Σ.
· Άντληση οικονομικών στοιχείων (φοιτητών, προμηθειών, εξόδων και υπηρεσιών)
· Σύνταξη λογιστικών καταστάσεων
· Διαχείριση λογιστικών εφαρμογών και λογιστικών υπηρεσιών
· Οργάνωση διοικητικών φακέλων συμβάσεων προμηθειών ή υπηρεσιών για τις ανάγκες του Δ.Π.Μ.Σ.
· Διαχείριση αρχείου νομοθεσίας (π.χ. ιδρυτικά ΦΕΚ, νομοθεσία απαλλαγών από τα τέλη φοίτησης, εγκύκλιοι ΛΑΕΚ, αποφάσεις συλλογικών οργάνων του Πανεπιστημίου Μακεδονίας)
· Διαχείριση αρχείου πρότυπων εντύπων (π.χ. εντύπων Ε.Λ.Κ.Ε.) & οδηγιών (π.χ. οδηγίες ΑΔΙΠ)
για το χρονικό διάστημα από την έγκριση της ανάθεσης και για δώδεκα (12) μήνες.
Για το πλήρες κείμενο της Πρόσκλησης, πατήστε εδώ.